معاون فرهنگی سازمان برنامه و بودجه از توجه به آینده نگری و هم چنین روحیه جمعی برای موفقیت در آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،محمدرضا واعظ مهدوی معاون فرهنگی سازمان برنامه و بودجه در مراسم اختتامیه نهمین اردوی ملی مربیان و ششمین اردوی ملی اعضای پیشتازان که عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت:  وظیفه ما آینده نگری و برنامه ریزی برای آینده است و باید برای شکوفایی ملت ایران تلاش کنیم.

وی  ادامه داد: باید به فکر آینده ای موفق و پایدار باشیم و تنها به امروز خود ننگریم زیرا اگر فقط در امروز زندگی کنیم به روزمرگی و اتلاف وقت  زندگی سپری می شود. 
 
واعظ مهدوی عنوان کرد: در آینده نگری انسان باید از خودخواهی دور بوده و به صورت جمعی فکر کند ودر این وضعیت، فعالیت ها به صورت جمعی پیش رفته همانطور که در این اردو نیز این اهداف مشهود است.

معاون فرهنگی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه باید برای آینده نگری با برنامه ریزی ، مهارتهای کافی را در این زمینه آموخت، اظهار کرد: این اردو راهی مناسب  برای تمرین آینده نگری و مهارت آموزی است.
 
واعظ مهدوی  با بیان اینکه تشکیلات سازمان دانش آموزی باید با همدلی به فعالیت بپردازد، یادآور شد: زمانی می توان به جایگاه درخشان ایران دست یابیم که از خودخواهی و منیت دوری کرده تا آینده ای روشن را رقم بزنیم و چنانچه آموزش مهارتهای اجتماعی در دستور کار قرار گیرد، بی شک آینده ای روشن پیش رو داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار