فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز که جایگاه حسن روحانی در میان اصولگرایان بهبود یافته، شاید امکان اضافه‌شدن این بخش از اصولگرایان به ائتلاف امید وجود داشته باشد.

سیدمحمود میرلوحی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: علی لاریجانی و همراهانش در انتخابات 7 اسفند، به ائتلاف امید پیوستند و امروز که جایگاه حسن روحانی در میان اصولگرایان بهبود یافته، شاید امکان اضافه‌شدن این بخش از اصولگرایان به ائتلاف امید وجود داشته باشد.

وی با اشاره به سازمان رأی حسن روحانی گفت: وضع روحانی خوب است؛ گرچه جریان رقیب پس از انتخابات مجلس، هیجانی شد و سعی در انکار این مساله داشت.

میرلوحی درباره شکل حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات 96 عنوان کرد: انتخابات 92 و 94 برای اصلاح‌طلبان گام‌های اول و دوم بود و انتخابات 96 به مثابه گام سوم است. ما برخلاف جریان رقیب دولت، بر این باوریم که حسن روحانی دو دوره‌ای است اما اینکه تا انتخابات 96 چه اتفاقاتی می‌افتد، بحث دیگری است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان در کنار نام حسن روحانی، به گزینه‌های دیگری هم به عنوان نامزد فکر می‌کنند گفت: چه نیازی هست به گزینه‌های دیگر فکر کنیم؟ عبرت از چندصدایی و تفرقه جریان اصلاحات در انتخابات 84 و همچنین دستاوردهای انتخابات سال 92، امروز زیرساخت‌های اندیشه اصلاح‌طلبان را شکل داده است.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از دستاوردهای همکاری خود با دولت و روحانی راضی هستند تصریح کرد: از عملکرد روحانی با وجود همه تنگناها و محدودیت‌هایی که برای دولت ایجاد شده، راضی هستیم. احساس می‌کنیم که دولت به میثاق‌نامه خود با مردم وفادار بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار