فروشگاه اسلامی حجابان با دغدغه های اسلامی و رویکرد انقلابی، جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در یزد آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سی و هفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، اما حجاب و مسائل پیرامون آن، هنوز به سر و سامان نرسیده و وضع نامشخصی دارد، از طرح هایی که روز می آید و شب خبری از آنها نیست گرفته تا برنامه هایی پر حاشیه و پر هزینه که نتیجه چندانی ندارد.

یکی از مسائلی که همواره برای افراد با حجاب مطرح بوده است، فروشگاه هایی است که در آن محصولات اسلامی جهت پوشش بانوان در آن به شکل اسلامی عرضه شود، اما حالا، در دهۀ چهارم انقلاب اسلامی، در حسینیه ایران فروشگاهی ایجاد شده که دغدغه با حجابان را بر طرف می کند.

فروشگاه اسلامی حجابان با دغدغه های اسلامی و رویکرد انقلابی، جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه خدمات به همشهریان یزدی آغاز به کار کرده است.

این فروشگاه در شهر یزد، ویژگی هایی دارد که می توان به با حجاب و بی آرایش بودن فروشنده ها، برخورد خوب و اسلامی با مشتری، فروش اجناس با کیفیت و قیمت مناسب، ارائه بازی های اسلامی ایرانی و... اشاره کرد.

ارائه 3000 بن تخفیف چادر بین تشکل های ارزشی، از اقداماتی محسوب می شود که ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام داده است.

دغدغه حجابان تنها عرضه محصولات اسلامی نیست، بلکه این فروشگاه اسلامی به نحوی طراحی و مدیریت شده است تا بانوان محجبه دیار حسینیه ها، بتوانند بدون هیچ دغدغه ای محصولات مورد نظرشان را تهیه کنند. 

همچنین از دیگر اقدامات قابل توجه فروشگاه حجابان حضور گردشگران خارجی در این فروشگاه است، به نحوی که مسئولان ستاد مردمی عفاف و حجاب، با هماهنگی های لازم گردشگران خارجی را به این فروشگاه می آورند تا از نزدیک با محصولات و فرهنگ اسلامی آشنا شوند، این ستاد برای فراموش نشدن بازدید از یک فروشگاه اسلامی برای گردشگران خارجی، بین آنها هدایایی نیز توزیع می کند.

فراموش نکنیم که چادر لباس ملی ایرانیان است و حالا مردمان مؤمن حسینیه ایران می توانند به راحتی، از یک فروشگاه اسلامی با فروشندگانی مقید به احکام شریعت خرید کنند.


انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
سلام لطفا آدرس فروشگاه رااعلام فرمایید.متشکرم
آخرین اخبار