کارگاه بین المللی تبیین فراز و فرود جایگاه رسول الله(ص) از منظر اسلام شناسان اروپایی ' پانزدهم شهریور امسال در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،پایگاه اینترنتی دانشگاه اصفهان  اعلام کرد: این کارگاه با حضور پروفسور جان تولن از دانشگاه نانت فرانسه و دکتر محسن الویری از دانشگاه باقرالعلوم در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
محورهای این کارگاه شامل بررسی توانمندی های تمدن سازی و نظام سازی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و آموزشی حضرت محمد (ص) در نگاه اروپاییان و پاسخگویی به سئوال های محققان اروپایی است.
ایجاد جامعه ایده آل انسانی و راهکارهای فرهنگی حضرت محمد(ص) از نگاه اروپاییان، آگاهی بخشی به جامعه بشری بویژه جوامع غربی نسبت به سیره حضرت محمد (ص) و تاثیر وجودی حضرت محمد (ص) در خلق مدنیت و هنر اسلامی از نگاه اروپاییان از دیگر محورهای این کارگاه آموزشی بین المللی است.
آخرین فرصت ارسال چکیده مقاله به این کارگاه نهم شهریور است.
کارگاه بین المللی 'تبیین فراز و فرود جایگاه رسول الله(ص) از منظر اسلام شناسان اروپایی' توسط گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
دانشگاه اصفهان یکی از دانشگاه های جامع کشور در رشته های علوم انسانی و علوم پایه است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار