ختاگ گازیموف آذربایجانی به دیدار فینال وزن 97 کیلو گرم رقابت های کشتی آزاد بازی های المپیک ریو 2016 رسید تا رضا یزدانی بتواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز به کار خودش ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های وزن 97كیلوگرم كشتی آزاد  بازی های المپیك 2016 برزیل، از ساعت 16 روز یکشنبه (به وقت ایران) در سالن كاری اوكا شماره 2 شهر ریودوژانیرو آغاز شد که رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ابراهیم بلوكباشی كشتی گیر مطرح ترك را مغلوب کرد و راهی دور دوم شد.  
وی در دور بعد با نتیجه 2 بر یک و ناداوری محض مقابل ختاگ گازیموف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیك از آذربایجان مغلوب شد اما با توجه به فینالیست شدن این آزادکار آذربایجانی رضا یزدانی برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد به کار خودش ادامه خواهد داد.
وی ابتدا در این گروه از ساعت 20:20 دقیقه باید با رادوسلاو باران از لهستان كشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این كشتی گیر باید به مصاف ماگومد ابراگیم ازبكستانی برود و در صورت شكست این كشتی گیر راهی دیدار رده بندی می شود تا با والری آندریتسف اوكراینی برای كسب مدال برنز مبارزه كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار