توضیحات معاون پارلمانی وزیر دفاع، نمایندگان را از ارائه تذکر منصرف کرد/دهقان به رسانه‌ها توضیح می‌دهدعضو کمیسیون امنیت ملی گفت:نمایندگان تذکری را خطاب به وزير دفاع آماده کرده بودند که با توضیحات معاون پارلمانی وی، از ارائه آن منصرف شدند.


"علیرضا رحیمی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن اشاره به اظهارات روز گذشته وزیر دفاع مبني بر عدم ارتباط موضوع استفاده هواپیماهای روسی از پایگاه نوژه همدان به مجلس گفت: امروز نمایندگان تذکری را در این رابطه خطاب به وزير دفاع آماده کرده بودند که بعد از توضیحات معاون پارلمانی وی، از ارائه آن منصرف شدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: نگاه مجلس به تمامی موضوعات این است که فصل‌الخطاب باید قانون اساسی باشد، مجلس شورای اسلامی در همه امور حق نظارت، قانونگذاری و ورود دارد.

وی با بیان اینکه وزیر دفاع تعامل خوبی با مجلس دارد، خاطرنشان کرد: قرار است فردا وزیر دفاع طی جلسه‌ای با اعضای کمیسیون امنیت ملی توضیحات بیشتری را در اين زمینه به منظور آگاهی رسانه‌ها ارائه کند.

شايان ذكر است؛ قرار است کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به مناسبت هفته صنعت دفاعی کشور، فردا بازدیدی از دستاوردهای صنایع موشکی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح داشته باشد، همچنين در جریان این دیدار نمايندگان جلسه‌ای با سردار دهقان وزیر دفاع خواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، امنیت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار