استاندار یزد: با خدمت صادقانه به مردم اعتمادآفرینی کنید و آرامش و امید را در جامعه ترویج نمائید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ استاندار یزد در دیدار با فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان، ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید فرمانداران در حوزه مدیریت خود با اعتقاد و با هدف رضایتمندی مردم علی رغم تمام کمبودها و محدودیت‌هایی که این دولت با آن مواجه بود، گام های خوبی را برداشته و تلاش کرده اند تا خسارت های گذشته جبران شود.

سیدمحمد میرمحمدی ادامه داد: فرمانداران باید با معتمدان، نخبگان و منتخبان مردم جلسات هم‌اندیشی داشته باشند و اقدامات و فعالیت های دولت را شفاف و دقیق برای آن ها و جامعه تبیین کنند.
وی افزود: در خدمت به مردم نباید هیچ گونه قصوری داشته باشیم و شایسته است در مقام دولتمرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همه مردم، جناح ها و گروه های سیاسی احترام قائل شویم و به گونه‌ای عمل کنیم تا فضای جامعه همراه با آرامش و امید باشد و زمینه حضور حداکثری مردم در امور مختلف فراهم شود.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: لازم است ارزیابی کنیم و ببینیم کاری که انجام می دهیم برای رضای خدا و مردم است یا منافع گروهی و شخصی را به همراه دارد و بدانیم اگر کار برای رضای پروردگار و مردم نباشد اثرات منفی به همراه خواهد داشت.

استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همه ما باید برای نظام، انقلاب و مردم خدمت کنیم و اجازه ندهیم به آرامش، امید، اعتماد و آسایش مردم خدشه ای وارد شود.

گفتنی است؛ در ابتدای اين جلسه هر يک از فرمانداران به ارائه گزارشی از فعاليت‌های انجام شده در حوزه مديريت خود و اولويت‌های كاری و برنامه‌های هفته دولت پرداختند.
 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار