سی‌ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد:

کلینتون در هزینه‌های انتخاباتی نیز از ترامپ پیشی گرفت

هزینه‌های انتخاباتی نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک به دو برابر رقیب جمهوری‌خواه وی گزارش شده است.

کلینتون در هزینه‌های انتخاباتی نیز از ترامپ پیشی گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی‌ان‌بی‌سی نیوز؛ هزینه کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه ژوئیه (15 روز منتهی به مرداد) افزایش یافت. این در حالی است که هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور همچنان برای پیروزی در این رقابت پول بیشتری خرج کرده است.

بر اساس گزارش کمیسیون انتخابات فدرال، هزینه کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در ماه گذشته میلادی 36 میلیون و 700 هزار دلار برآورد شده است که در مقایسه با ولخرجی 52 میلیون 300 هزار دلاری هیلاری کلینتون، مبلغ چندان بالایی به نظر نمی‌آید. این در حالی است که بنابر گزارش کمپین انتخاباتی نامزد جمهوری‌خواه، رقم دقیق هزینه‌های انتخاباتی ترامپ تا پایان ماه ژوئیه به 38 میلیون و 400 هزار دلار رسید. کمپین تبلیغاتی کلینتون نیز از هزینه 58 میلیون و 400 هزار دلاری تا پایان ماه ژوئیه خبر داده است.

با این حال، هزینه انتخاباتی دونالد ترامپ در سراسر آمریکا بسیار کمتر از هیلاری کلینتون بوده است. او با جلب‌توجه رسانه‌های جمعی به مرد شماره یک شبکه‌های اجتماعی آمریکا تبدیل شد و تبلیغات سنتی را برای جمع‌آوری آراء ترجیح نداده است. کلینتون نیز از دو ماه گذشته تبلیغات گسترده انتخاباتی را آغاز کرده است. تنها مجموع تبلیغات تلویزیونی وی در ایالات پنسیلوانیا، فلوریدا، کارولینای شمالی و اوهایو به بیش از 4 میلیون دلار در دو ماه گزارش شده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار