779 طرح عمرانی با اعتبار شش هزار و220 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت امسال دراستان به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، استاندار مازندران افزود: این طرح ها مربوط به بخش های تولیدی , کشاورزی , عمرانی و خدماتی است .

ربیع فلاح از اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان شاخص ترین فعالیت های سه ساله دولت تدبیر وامید برشمردوگفت : با اقدامات صورت گرفته تحولات عظیم ساختاری در بیمارستان های دولتی مازندران برای ارایه خدمات به مردم ایجاد شده است.

استاندار مازندران از برخورداری و پوشش بیمه ای مردم به عنوان بخش دیگری از فعالیت های دولت تدبیر وامید نام برد وگفت : 500 هزارمازنی در سه سال اخیر از پوشش بیمه ای برخوردارشدند.

وی به پایین آمدن نرخ بیکاری در مازندران اشاره کرد و افزود : نرخ بیکاری 12 و یک دهم درصد سال گذشته در بهارامسال به 9 و هشت دهم درصد کاهش یافته است .

استاندار مازندران پایین آمدن نرخ تورم را از دیگرفعالیت های دولت برشمرد , ادامه داد : نرخ تورم 27 و هشت دهم درصدی سال 92 به 10 و 9 دهم درصدی سال گذشته رسید.

فلاح گفت : بیش از 200 واحدصنعتی مازندران امسال از تسهیلات بسته حمایتی واحدهای صنعتی برخوردار می شوند که با این تسهیلات دو هزار و 200 شغل ایجاد می شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار