سرخپوشا‌ن پایتخت در اقدامی عجیب تمرینات خود را در نوبت صبح بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار می‌کنند.

اقدام عجیب پرسپولیسی ها/جلسه سرنوشت‌ساز برای حل اختلافات سازمان لیگ و باشگاه‌هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات تیم پرسپولیس با صلاحدید مسئولان این تیم از این پس در نوبت صبح پشت درهای بسته برگزار می‌شود اما هواداران و اصحاب رسانه در تمرینات عصر پرسپولیس می‌توانند شرکت کنند.

محمود خو‌ردبین سرپرست پرسپولیس پس از پایان تمرین امروز این موضو‌ع را به اطلاع خبرنگاران رساند.

جلسه سرنوشت‌ساز برای حل اختلافات سازمان لیگ و باشگاه‌ها

اختلافات سازمان لیگ و باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور‌سازی بر سر تبلیغات محیطی دور زمین به اوج خود رسیده است.

طبق اعلام  عابدینی مدیر بخش بازاریابی امروز جلسه‌ای میان نمایندگان دو سامانه 3090و3040 و مدیران سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور‌سازی برگزار می‌شود تا اختلافات طرفین بر سر تبلیغات محیطی برطرف شود.

پندار خمار‌لو و مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: طبق برنامه طاهری امروز جلسه‌ای با عابدینی دارد تا اختلافات به وجود آمده بین دو سامانه هواداری برطرف شود.

وی در ادامه عنوان کرد: اعتراض ما این است که چرا سازمان لیگ برتر در تبلیغات خود سامانه پیا‌مکی 3040 را تنها سامانه هواداری اعلام کرده است، در صورتی که باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور‌سازی سامانه تبلیغاتی جداگانه‌ای دارند که از طریق این سامانه کسب در آمد می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان لیگ باید موقع تبلیغات سامانه پیا‌مکی 3040 لفظ تنها سامانه هواداری را حذف کند و اسم تیم‌هایی که تحت پوشش این سامانه هستند را معرفی کند.

به هر حال باید دید مسئولان چه را‌هکاری برای حل اختلافات بین سازمان لیگ و سه باشگاه پرسپولیس استقلال و تراکتور سازی در نظر می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار