معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان از آغاز طرح توسعه مرکز فعالیت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز پزشک و هفته دولت خبر داد.

آغاز طرح توسعه مرکز فعالیت‌های بالینی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرهاد فراهانی با اشاره به یکم شهریورماه روز پزشک افزود: به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی توسط دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز مراسم تجلیل از پیشکسوت حوزه طبابت در استان  را در برنامه داریم، گفت: ساعت 19 با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار به دیدار دکتر وزیری پیشکسوت حوزه طبابت در استان خواهیم رفت.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان  خاطر نشان کرد:دکتر وزیری  سال‌ها به عنوان متخصص زنان به جامعه خدمت کرده است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز داروسازی بیان کرد: امروز مراسم تجلیل از دکتر جهانشاهی پیشکسوت این رشته  نیزانجام می شود.

فراهانی از برگزاری همایش ملی سینوی طی فردا در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد و افزود: این مراسم با حضور دکتر زالی رئیس‌ نظام پزشکی کشور و دکتر خدادوست معاون وزیر در امور طب سنتی برگزار می‌شود.

این مسؤول از ساخت و ساز مرکز آزمون‌های دانشگاه علوم پزشکی در پردیس دانشگاه به مناسبت روز پزشک و هفته دولت خبر داد و گفت: طرح توسعه این مرکز به متراژ 200 متر مربع با اعتبار 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به آغاز طرح توسعه مرکز فعالیت‎های بالینی دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: این مرکز در حال حاضر به متراژ 150 متر در بیمارستان بعثت قرار دارد.

وی افزود: قرار است طرح توسعه این مرکز در مکان جدید به متراژ بالغ بر 500 متر مربع با اعتبار 400 میلیون تومان ساخته شود.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.