درویش: مذاکره سایپا با رضائیان شایعه است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: باشگاه سایپا مذاکره ای با رامین رضائیان نداشته و یک روزنامه برای داغ کردن فضای رسانه ها، چنین شایعه ای را مطرح کرده است.

درویش: شایعه مذاکره سایپا با رضائیان شایعه استرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره خبر یکی از رسانه ها مبنی بر توافق نهایی باشگاه سایپا با رامین رضائیان مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار کرد: نمی دانم برچه اساسی چنین شایعه ای شکل گرفته است. یک روزنامه بحث جذب رامین رضائیان را مطرح کرده است و باور کنید من هم مانند خود شما از طریق همین روزنامه متوجه شدم باشگاه سایپا با رامین رضائیان به توافق نهایی رسیده است!

وی افزود: احتمالا آن روزنامه  خبر خاصی نداشته و با این شایعه قصد دارد بحث داغی را در مطبوعات راه اندازد. رضائیان بازیکن با کیفیتی است اما باشگاه سایپا هیچ مذاکره ای با این بازیکن و اطرافیانش انجام نداده است.

درویش در مورد شایعات کنار گذاشته شدن سعید لطفی یا ابراهیم شکوری از فهرست سایپا در صورت جذب رضائیان گفت: زمانی که ما با رضائیان مذاکره ای نکردیم، نام بردن از این 2 بازیکن که زحمات زیادی برای سایپا در لیگ شانزدهم کشیده اند، درست نیست. نقل و انتقالات در  سایپا طبق درخواست حسین فرکی از باشگاه و هماهنگی طرفین انجام می شود اما تاکنون من با سرمربی تیم صحبتی برای جذب رضائیان نکرده ام.

وی درباره برنامه سایپا در تعطیلات لیگ برتر، بیان کرد: تمرینات ما پس از چهار روز تعطیلی، چند روزی است که آغاز شده و به بهترین شکل پیش می رود. کادرفنی و باشگاه در صدد هستند با انجام چند بازی دوستانه با کیفیت، تا قبل از آغاز مجدد لیگ تیم را به آمادگی لازم برای ادامه بازی ها برسانند.

مدیرعامل باشگاه سایپا، در پایان درمورد ارزیابی خود از نتایج نارنجی پوشان پایتخت در چهار هفته ابتدایی لیگ، اظهار داشت: من از روند کلی سایپا راضی هستم اما طبیعتا در این چهار هفته می توانستیم نتایج بهتری بگیریم. به خصوص در بازی مقابل ذوب آهن و پدیده شانس بالایی برای کسب سه امتیاز داشتیم. به هر حال با انجام تمرینات و بازی های تدارکاتی خوب در این تعطیلات، انسجام بیشتری پیدا می کنیم و نتایج بهتری می گیریم.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار