پیامک‌های دریافتی1395/05/31

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ویکم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:


8908...0938:باسلام از شما عزیزان درخواست دارم از متولیان طرح ترافیک (زوج وفرد _ طرح اصلی) که این مهم را به کانال درامدی بجای جلوگیری از آلودگی هوا تبدیل نمودند تکلیف ده ها هزار نفر را که زندگیشان را محصور کردند چه امکاناتی را برای محصورشدگان در نظر گرفتند درحالی که بیمه و مالیات خودرو خود را کامل پرداخت میکنند ولی عملا استفاده ازخودرو غیرممکن شده است را درگزارشی تهیه کنید.

7349...0938:با سلام  و عرض خسته نباشید لطفا در مورد بازنشتگی افراد بالای 65سال و باسابق 10سال بیمه پردازی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر‌ که به تصویب مجلس رسید و چندی پیش هم گفته شد اعتبارات این طرح به تصویب هیئت دولت رسید گزراشی تهیه نمایید.

1527....0912:سلام چندین بار بابت بازار خودروی کیانمهر کرج که تعدادی اراذل در اطراف بازار ملت را اذیت مکنند و هر طوری که دلشان می خواهد از پول مردم کم می کنند تماس گرفتیم شما را به خدا به دادمان برسید به نمایندگی از طرف سیصد نفر کاسب  عمران محمدی کاسب

سلام..چرا نظارتی روی افرادی که در بهشت زهرا به صورت گروهی به  مزاحمت خانواده های داغدار روی آوردن نمیشه..میخواستم ازتون بخوام که یه 5شنبه تشریف ببرید بهست زهرا و ببینید که کسانی هستند که خانوادگی اومدن آذوقه هفته رو از خیرات مردم جمع آوری کنند...

9435...0921:سلام و درود بر باشگاه خبرنگاران جوان.....از شما استدعا دارم قانون گواهینامه رانندگی بدون نیاز به خدمت سربازی را که با وجود تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان و ابلاغ دولت هنوز اجرا نمیشود را پیگیری کنید تا غبار این غم ما برطرف بشود.....

2974...0937:باسلام خواهشا در مورد تعرفه بالای برق در تابستان گزارش تهیه کنید..باتوجه به گرمای زیاد شهرستان دهلران و بالا بودن پول تعرفه ، توان پرداخت آنرا نداریم

7480...0910:سلام،من ميخواستم بگم يه گزارشي هم تهيه کنيد براي افزايش کتابخوني به صورت اينترنتي و صوتي ...برای بالا بردن سطح کتابخوانی در کشور

4071...0990:عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت تیم فعال باشگاه خبرنگاران
انگار امسال قرار نیست دفترچه ثبت نام علمی کاربردی بیاد.واقعا نگران کرده دانشجوها رو.امسال تاخیر داشتن.لطفا بررسی کنید.مرسی

2516...0916:سلام چرا در شهر آبادان مخابرات این شهر اهمیتی به قطعی تلفن های ثابت نمی دهد هرچه اطلاع می دهیم برای وصل کردنش کوتاهی می کنند ...شاید در راستای گران کردن خط تلفنهای ثابت باشد...گزارش تهیه کنید.

2034...0916:سلام درشهرما صندوق مالی امام جعفرصادق و موسسه آرمان که بدون مجوز و بلاتکلیف است که شاید در ایران چند میلیون سپرده گذار است که با خانوادهایشان تعداد خیلی هم می شود این گروه بزرگ در جامعه در التهاب هستند چرا چند سال است برای مجوز امروز و فردا می کنند ...از فعالیت این موسسه های غیر مجاز گزارش تهیه کنید.

2701....0901:سلام...چرا وضعیت فرهنگ کارت ها رو پیگیری نمی کنيد..دو ماهه ثبت نام و پول واریز کردیم و قرار بوده دو هفته تحویل بدم چرا ندادن؟؟؟/

2826...0917:سلام,توی شهرستان فسا از استان فارس هیچ پارکینگ عمومی برای وسایل نقلیه نیست,فقط زمینهایی که خانه های قدیمی را خراب کرده اند که دوباره سازی کنند شده پارکینگ و شهرداری هم از مردم بعنوان پارکینگ پول میگیرد قانونیه؟ لطفا رسیدگی کنید…

1799...0912:ما ازاعضای مجتمع 168واحدی نارنجستان ..واقع درشهرگرمدره بین استان البرز و تهران که مدت بیش از هشت ماه از تحویل آن میگذرد ..امکانات شهری ندارد...بعد از اینهمه سال انتظار...پیگیری کنید.

5815...0912:سلام..چند وقتی است شهرداری تهران به گلزار شهدای بهشت زهرا جایی که فرهنگ عشق و شهادت در تک تک تابلوهای شهدا و سنگ مزار آنان موج میزند ، حمله کرده و آنها را تخریب و یک مجموعه بی معنا و بی روح را پدید می آورد. نمی دانم بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و بنیاد شهید چرا ساکتند و به این حرکت زشت و بی معنا و بدون اجازه از خانواده ها عکس العمل نشان نمی دهند. .. پیگیری کنید.

0113...0933:تو روخدا رسیدگی کنید.پیام های تبلیغاتی ایرانسل که هر دقیقه میاد رو گوشیامون، با کسر هزینه از شارژ ما ...دیگه جونمون رو به لب رسونده.تو روخدا پیگیری کنید ..

1324...0915:سلام وخسته نباشید. خواستم اطلاع رسانی کنید تا مسئولین پیگیری کنند ، در پی تخریب برجی با قدمت300 ساله توسط افراد سود جو و سهل انگار، که در نصف شب دست به همچین کاری زدن، درضمن مالکان این برج راضی نبودن این برج درحال ثبت ملی شدن بود که با سهل انگاری این افراد یک شبه قدمت 300 ساله بر باد رفت این برج واقع در استان خراسان رضوی ،شهرستان گناباد، روستای بهاباد واقع بود،خواهشمندم مسئولین پیگیری کنند،باتشکر

8590...0918:سلام قرار بود وام بلاعوض به خسارت دیدگان شهر ایلام پرداخت بشود پس چی شد چرا هیچ گونه وام بلاعوضی پرداخت نشد.. پیگیری کنید.

8399....0914:لطفا گزارشي درباره خودروهاي پرايد دوگانه سوزي كه 2 ماهه تحويل مشتري شده و پلاک نشدن و بلاتكليفي صاحبان بدبخت اين خودروها كه قرباني شدن تهيه كنيد..
با تشكر

5467...0916:باسلام،چرا پرداختی وامها در رسیدی که به مشتریان داده میشود از مبلغی که در استعلامهای بانک مرکزی کمتر است؟؟؟ گزارشی تهیه کنید.

2925...0901:سلام شما که واسه مردم دلهران دلتون سوخته که چند روزه دارن آب تصفیه میخرن بیایین ببینید مردم آبادان کسی یادش میاد اخرین باری که از لوله آب خورده کی هست. ابی که حتی نمیتونی باش حمام کنی ماهی سی چهل هزارتومان قبض میاد روزی حداقل 1000تمن آب تصفیه بخری دیگه شما حساب کنید ماهی چقدر هزینه آب ابادانیها میشه ممنون اگه پیگیری کنید ..

8835...0939:شهرستان بروجرد از لحاظ بیمارستان و اورژانس خیلی وضع خرابی دارد.من خودم دیدم که در بیمارستان شریعتی بیمار در لب پنجره یا راهرو بستری می کنند ...گزارشی از وضعیت بد این بیمارستان تهیه کنید.

5837...0917:سلام معدل ترمیم دیپلم را با تحمل و زحمات زیادی از 16به 19 تغییر دادم ولی در کنکور ترتیب اثر داده نشده که این موضوع مسیر زندگیم را تغییر داده خواهشا" گزارشی تهیه کنید.

3891...0912:با سلام قیمت یه برگ 10 تایی از قرص کلداکس شرکت عبیدی 1200 تومن بود اما این قرص که مصرف فراوانی در سرماخوردگی و آلرژی داره قیمت همون تعداد شده 3000 تومان یعنی بیش از صد درصد افزایش قیمت میشه پیگیری کنید علت چی بوده؟ چرا باید مردم این هزینه گزافو بپردازند؟
خدابنده

8625...0912:سلام شما را به خدا سری به اطراف اتی ساز جنب هتل اوین تهران بزنید. اینجا شده پاتوق معتادها جنب مسجد الزهرا و شهرک اسلامشهر . شما را به خدا فکری بکنید.

5285...0939:سلام. درخصوص حق و حقوق سربازانی که بیش از2 سال درجبهه حضور داشته اند. هیچ اقدامی نشده است . چرا ؟فقط  کارت ایثار داده اند باید چه کار کنیم آنرا ؟ پیگیری کنید.

1107...0916:سلام ..گزارش از وضعیت استخدامی نگهبانهای ایستگاههای مخابراتی تهیه کنید...ما نگهبانها ایستگاههای دور افتاده تو.برف و یخ سرما گرما و هزار مشکل دیگه اشعه دکل های مخابراتی و هزار عوارض دیگه که با اون روبرو هستیم ظلم نیست که ما ها شرکتی باشیم با اینکه ارتباطات زیرساخت اداره مهمیه


انتهای پیام//




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار