به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از
قزوین ؛
خزائلی ، شهر قزوین را
دارای پتانسیل بالایی برای معرفی به عنوان یک برند گردشگری دانست وا فزود :
قزوین را میتوان از چند حیث از جمله: تاریخی، طبیعی و فرهنگی بعنوان یک
برند گردشگری مورد توجه قرار داد.
رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین
خاطرنشان کرد: تاریخ یک شهر حاصل فعالیت های نویسندگان، هنرمندان، معماران،
موسیقی دانان و تجلی معنویت مردم و ساخت ارزش هایی است که به زندگی معنی
داده و نتیجه عوامل محسوس و نامحسوسی نظیر: زبان، آداب و رسوم، باورها،
مکانها و یادمانهای تاریخی و ادبیات است که خلاقیت مردم از طریق آنها متجلی
می شود.
معاون شهردار قزوین، محیط های شهری را از دو نقطه نظر در صنعت
گردشگری با اهمیت دانست و گفت : نخست کانون های شهری که به لحاظ تمرکز
جمعیت در آنها و فشارها و خستگی های ناشی از کار، تلاش و فعالیت به عنوان
مبدأ مسافرت های توریستی محسوب می شوند و دیگری به علت وجود امکانات معیشتی
و رفاهی، فعالیت های اقتصادی، بازرگانی، صنعتی، فرهنگی، سیاسی بهداشتی،
ارتباطی و داشتن جاذبه های تاریخی و توریستی به عنوان مقصد مسافرت های
گردشگری نیز به شمار می آیند.
انتهای پیام/