قزوین؛

قزوین ظرفیت تبدیل شدن به شهر گردشگر پذیر را دارد

شهرهای گردشگر پذیر معمولا شکل خاصی از خدمات گردشگری را ارئه می دهند و شهر قزوین قابلیت تبدیل شدن به شهر گردشگر پذیر را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛
 خزائلی ، شهر قزوین را دارای پتانسیل بالایی برای معرفی به عنوان یک برند گردشگری دانست وا فزود : قزوین را میتوان از چند حیث از جمله: تاریخی، طبیعی و فرهنگی بعنوان یک برند گردشگری مورد توجه قرار داد.

رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: تاریخ یک شهر حاصل فعالیت های نویسندگان، هنرمندان، معماران، موسیقی دانان و تجلی معنویت مردم و ساخت ارزش هایی است که به زندگی معنی داده و نتیجه عوامل محسوس و نامحسوسی نظیر: زبان، آداب و رسوم، باورها، مکانها و یادمانهای تاریخی و ادبیات است که خلاقیت مردم از طریق آنها متجلی می شود.

معاون شهردار قزوین، محیط های شهری را از دو نقطه نظر در صنعت گردشگری با اهمیت دانست و گفت :  نخست کانون های شهری که به لحاظ تمرکز جمعیت در آنها و فشارها و خستگی های ناشی از کار، تلاش و فعالیت به عنوان مبدأ مسافرت های توریستی محسوب می شوند و دیگری به علت وجود امکانات معیشتی و رفاهی، فعالیت های اقتصادی، بازرگانی، صنعتی، فرهنگی، سیاسی بهداشتی، ارتباطی و داشتن جاذبه های تاریخی و توریستی به عنوان مقصد مسافرت های گردشگری نیز به شمار می آیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار