ادعای یک رسانه صهیونیستی: جنگ بعدی اسرائیل علیه غزه، ویران کننده‌ تر خواهد بود

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد جنگ آتی اسرائیل علیه نوار غزه شدیدتر و سخت‌تر خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری «نبأ»، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی از آمادگی این رژیم برای جنگ آینده علیه نوار غزه خبر داد.

این شبکه امروز اعلام کرد ارتش این رژیم بر عملیات و تسلیحات زمینی تمرکز زیادی کرده است، چرا که این عملیات در هر درگیری آینده کارایی بیشتری خواهد داشت.

این شبکه اسرائیلی اعتراف کرد که خسارتی که در جنگ تموز (33 روز با حز‌ب‌الله) و جنگ اخیر غزه، به تسلیحات اسرائیل وارد شد، زیاد بوده و این مسئله باعث شد که وزارت جنگ این رژیم به افزایش قدرت تسلیحات و جنگ افزارهای خود توجه ویژه‌ای داشته باشد.

این رسانه صهیونیستی همچنین در مورد درگیری احتمالی با مقاومت فلسطین اعلام کرد که جنگ آینده علیه غزه در مقایسه با جنگ قبلی بسیار سخت تر و ویران‌کننده‌تر خواهد بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
آقا اجازه! میگن وقتی کرزوس میخواست به ایران حمله کنه رفت پیش غیب گوی دلفی، اونهم بهش گفت که" کشوربزرگی را نابودخواهی کرد" کرزوس هم باهمون خیال به جنگ جناب کوروش رفت وحقیقتاً کشوربزرگ لیدیه را به نابودی کشوند، اینا هم مثل اینه که میخواهن کشوری جعلی خودشون را زودتر ازموعد به نابودی بکشونن تا پیش بینی حضرت آقا مبنی بر نبودن اسرائیل تا 25 سال دیگه را زیر سئوال ببرن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
صهیونیست های ترسو ، فقط با ملتی که توسط آمریکا و حکومت کودتائی مصر محاصزه و زندانی شده می توانند بجنگند و به آن افتخار هم بکنند !!!!!
قضاوت بین المللی در باره صهیونیست ها در باره کشتار فلسطینی های بی گنا و مخصوصا فلسطینی های محاصره شده در غزه همواره نفرت مردم جهان و حتی یهودی های پیرو حضرت مسی کلیم الله ( ع ) را برعلیه این انگل های خطرناک بشریت برانگیخته است .
اما همین مردم محاصره شده هم حریف خطرناکی برای اشغالگران صهیونیست می باشند .
آخرین اخبار