ارومیه؛

بهره برداری از 10 پروژه مختلف میراث فرهنگی در هفته دولت

جلیل جباری پروژه ها و طرحهای آماده افتتاح و بهره برداری این اداره کل در حوزه های مختلف صنایع دستی ، گردشگری و میراث فرهنگی را در هفته دولت ، تشریح کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی دراین زمینه گفت : یکی از سیاستهای این اداره کل در زمینه گردشگری ، توسعه و تجهیز امکانات زیربنائی و خدماتی گردشگری و ایجاد مراکز اقاتی برای مسافران و گردشگران است که درهمین راستا با جلب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی ، دو مهمانپذیر در شهر مهاباد و یک اقامتگاه بوم گردی در سردشت آماده بهره برداری می باشد.

وی در همین زمینه ادامه داد : برای سه نفر از متقاضیان راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرهای میاندوآب و ارومیه مجوز فعالیت صادر شده است که این دفاتر بصورت رسمی فعالیت خویش را در هفته دولت آغاز خواهند کرد .

جباری افزود : تجهیز بخش اداری پایگاه پژوهشی بسطام در قره ضیاءالدین ، راه اندازی یک کارگاه آموزش تراش سنگهای قیمتی و مراکز آموزش صنایع دستی و نوآوری در ارومیه و راه اندازی و تجهیز کارگاه نساجی سنتی در پیرانشهر از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در حوزه صنایع دستی هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.