زنجان؛

ضرورت رعایت صبر و حوصله در مواجهه با ارباب رجوع

مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت:همکاران حوزه کار بايد صبر و حوصله بيشتری در مواجهه با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به خرج دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدير کل تعاون، کار ورفاه اجتماعي استان زنجان اولين جلسه کميته وحدت رويه کار روابط کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان  گفت:با توجه به اينکه نتيجه پرونده ها و گزارشات به وزارتخانه ارسال می شود بايد در تشکيل پرونده ها و صدور رأی در حوزه ها و هيأت های تشخيص دقت بالايی صورت گيرد و تلاش شود کار ها به نحو احسنت انجام شود و از تمام جلسات و کلاسهای آموزشی برگزار شده در اين حوزه به نحو مطلوب استفاده شود.
وی با اشاره به اينکه همکاران حوزه کار بايد صبر و حوصله بيشتری در مواجهه با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به خرج دهند  افزود: بايد نمايندگان کارگران و کارفرماها در هيأت تشخيص حضور پيدا کنند که گاهی اين عدم حضور آنها باعث به نتيجه نرسيدن بسياري از پرونده ها می شود.
غريوی با بيان اينکه بازرسی ها از حوزه ها و هيآت های تشخيص به طور مستمر جهت از بين بردن ضعف ها و کاستی ها و رفع ايرادات موجود برای ارتقاع سطح کيفيت خدمات ارائه شده به ارباب رجوع انجام گيرد، اظهار کرد: اصلی ترين ابزار بعد از مدارک و مستندات براي صدور رأی ، گزارشات تحقيق می باشد که اين گزارشات بايد بهتر و گوياتر باشد تا به هيأت تشخيص در صدور رأی کمک کند که بايد در اين حوزه نيز به مأموران تحقيق آموزشهای لازم داده شود.
وی با ياد آوری اهميت حفاظت و حراست از مدارک و مستندات موجود در پرونده  خاطر نشان کردید:مدارک و مستندات موجود در پرونده نبايد در اختيار ارباب رجوع و مراجعه کننده قرار گيرد مخصوصاً گزارش تحقيق که يکي از مهمترين بخش های پرونده می باشدمگر اینکه طبق ضوابط درخواست کرد و براساس ضوابط در این رابطه اقدام شود.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.