همزمان با هفته دولت ۶۰۰ طرح در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ استاندار خراسان جنوبی در نشست مطبوعاتی گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر۲۶۰ میلیارد تومان به بهر برداری می رسد.

مهندس پرویزی افزود: اعتبارات این طرح ها از محل ملی و استانی تأمین می شود وعمده این پروژه ها در زمینه کشاورزی ،راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن، گاز رسانی و دهیاری ها می باشد.

وی گفت:شهرستان قاین با 154پروژه بیشترین تعداد و درمیان با 73میلیارد تومان بیشترین اعتبار در اجرای طرح های استانی رابه خود اختصاص داده اند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در شهرستان بیرجند و طبس به تفکیک ۶۳ پروژه افتتاح می شود افزود: به طور کلی ۴۲۰ پروژه روستایی و ۱۸۰ پروژه شهری در استان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مهندس پروزی گفت : در زمینه گاز رسانی اقدامات زیادی در شهرهای درمیان ، زیرکوه و حاجی آباد صورت گرفته است و گاز رسانی به نهبندان در حال اجرا می باشد.

وی همچنین در خصوص مشکلات واحدهای صنعتی کوچک استان گفت: مشکل تسهیلات این واحد های صنعتی تا پایان شهریورماه رفع می شود و مشکلات واحدهای بزرگ سیمان باقران و معدن کرک طبس، سیمان باقران و فولاد قاین در سطح وزارت در حال پیگیری است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از مصوبات سفرریاست جمهوری اجرا و یا در حال اجرا می باشد اظهار کرد: این پروژه ها بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزکی داشته است .

مهندس پرویزی تصریح کرد: مدیران اجرایی استان باید بیشتر پیگیر امور استانی باشند و با تأمین بودجه و حضور وزراء در مناطق استان تلاش برای انجام برنامه های در دست اقدام صورت گیرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.