مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت : ششمین گردهمایی مسئولان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی كشوری و مدیران عالی رتبه فنی و عملیاتی شركت های هواپیمایی برگزار شد.

مميزی جامع شركت های هواپيمايی داخلی از اواسط شهريور ماه

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: در این گردهمایی ضمن بررسی قوانین و مقررات هوانوردی، در خصوص رعایت استانداردها و الزامات فنی و تخصصی اظهارهای علمی و تجربی مسئولان شركت ها جهت رفع چالش های احتمالی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسه تقوایی معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی كشوری ضمن مثبت خواندن نقد و نظرهای تخصصی مطرح شده مهمترین راهكار پاسخگویی به انتظارات مردم در سایه توسعه اقتصادی و افزایش بهره وری شركت ها را همكاری تنگاتنگ شركت ها و به اشتراك گذاشتن منابع و امكانات موجود دانست و گفت : برای عرض اندام و حضور در عرصه حمل و نقل هوایی جز توجه به آموزش های هوانوردی و تسلط بر مقررات و قوانین رایج بر حمل و نقل هوایی بروز دنیا امكان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینكه در حال حاضر دوره های آموزشی آیوسا بررسی سانحه JAA در دستور كار قرار دارد گفت: سازمان هواپیمایی كشوری نظر دارد آموزش ها را بازنگری و آموزش های اولیه و ضمن خدمت را ساماندهی نماید.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید اواسط شهریورماه شركت های هواپیمایی توسط كاركنان استاندارد پرواز و خبرگان صنعت مورد ممیزی جامع قرار گیرند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار