مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان گفت: از آغاز آبرسانی به 21روستا در قالب 10مجتمع آب رسانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی رشیدی افزود: آبرسانی به 10مجتمع آبرسانی روستایی با جمعیت 10هزار و 656نفر در بم آغازشد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه ها در راستای عمل به مفاد اقتصاد مقاومتی در منطقه شرق استان کرمان تعریف شده اند خاطر نشان کرد: بیش از 19 میلیارد تومان ازمحل صندوق توسعه ملی به این حوزه اختصاص داده شده است.
رشیدی با اشاره به اینکه درتمامی شهرهای استان همزمان پروژه های اقتصاد مقاومتی آغاز شده اند،تصریح کرد: سعی می شود در 4شهرستان شرق استان در 53روستای بالای 20خانوار فاقد آب ، کار آبرسانی برای جمعیت بیش از48هزار نفر سرعت بگیرد.
وی با تاکید براینکه اعتبار آب رسانی به مجتمع های ده گانه بم 6میلیارد و250میلیون تومان است گفت: کار آب رسانی در این مجتمع ها همزمان با کلنگ زنی مجتمع دهبکری آغاز می شود.
رییس هیئت مدیره شرکت آبفار استان کرمان تعداد مخازن نصب شده را 11مخزن ذکر کرد افزود : برای انجام پروژه 21روستا،53 کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.
رشیدی خاطرنشان کرد: درمجتمع دهبکری نیز با اعتبار2میلیارد و250میلیون تومان در 7روستا 21کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه قراردادهای اقتصاد مقاومتی شرکت آبفار اغلب یک ساله هستند تصریح کرد: با این وجود وبا تلاش پیمانکار سعی می شود تا 4الی 5 ماه آینده آبرسانی به این روستاها آغاز شود.
رشیدی یادآور شد: همزمان در مجتمع مرغک نیز کلنگ زنی آغاز شده و دراین منطقه در سه یا 4ماه آینده هیچ روستای فاقد آبی نخواهیم داشت.
وی گفت : در مجتمع های سبزوئیه و دریجان ودیگر مجتمع های دهگانه سعی می شودکار با سرعت وکیفیت پیش برود.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: آبرسانی ، روستا ، بم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار