رویکرد پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر در توسعه و ترویج آموزشها، اهتمام به نیازهای منطقه ای و آمایش سرزمین است.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، معاون آموزش ، پژوهش و فناوري جمعيت هلال احمر كشور در در آیین اختتامیه هم انديشی با مربيان تخصصی و كمكهای اوليه جمعيت هلال احمر مازندران گفت: سرفصل های ارائه شده در این دوره ،نتیجه تجربیات کارشناسان و مدیران ما در ستاد و سازمانهای مرتبط نظیر سازمان امداد ونجات بوده است.

دكتر جمالدينی افزود: برگزاری این دوره نیز براساس اعلام نیاز استانها بوده است تا مدیران ما در مجموعه جمعیت هلال با مفاهیم پایه مدیریت بحران آشنایی بیشتری داشته باشند.

وی گفت: آنالیز مصاحبه های ارائه شده مدیران در استانهای مختلف به ویژه اظهارات آنان در مواقع بحران نشان می دهد که برگزاری این دوره ها به منظور آشنایی بیشتر مدیران با مفاهیم پایه ای مدیریت بحران ضرورت دارد و در فرصتهای آینده حتما دوره های پیشرفته مدیریت بحران برگزار خواهد شد.

وی افزود : ماهیت این دوره ها در حقیقت بازآموزی بوده است و اصل براین است که مدیران ما با مفاهیم ابتدایی مدیریت بحران آشنایی دارند.

معاون آموزش،پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت :تلاش ما در تهیه و تدوین سرفصل های این دوره ها این است که مباحث برای درک بیشترحاضرین ،حتما دارای برش منطقه ای باشد.

دکتر جمال الدینی افزود: اهتمام به آمایش سرزمینی و نیازهای محلی از خصوصیات این دوره های آموزشی است و تاکید داریم که حداقل 30 درصد از آموزشها بر مبنای نیازهای منطقه ای باشد.

وی با اشاره به ضرورت جامعه محور بودن آموزشهای ارائه شده گفت: آموزشها باید مبتنی بر نقشه ریسک مناطق باشد تا قابلیت عملیاتی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار