ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان های ٩ گانه استان چهارمحال و بختیاری تشکیل و فعال می شود.

ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان ها تشکیل می شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد رقابت سالم در راستای جذب اعتبارات و فعال کردن کارگاه های تولیدی در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری متناسب با توان منطقه ای، در شهرستان های ٩ گانه این استان تشکیل و فعال می شود.

قاسم سلیمانی افزود: امسال با فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی، زمینه احیای ٥٠ واحد تولیدی تعطیل، افزایش و تکمیل ظرفیت تولید در ٢٤٦ طرح و اختصاص تسهیلات بانکی برای تکمیل و بهره برداری از ٥٠ پروژه نیمه تمام دارای بالای ٦٠ درصد پیشرفت فیزیکی در استان فراهم شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم برای تسریع در دستیابی به روند توسعه پایدار و پویا در مناطق مختلف استان، توسعه محورهای ارتباطی، ارتقای وضعیت بهداشت و درمان، تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی، مدرسه سازی، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی، ارتقای زیرساخت ها و بالا رفتن رتبه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را از مهمترین این اقدامات بیان کرد.

با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان ها به رياست استانداران و در سطح ملی به رياست معاون اول رئيس جمهوری تشكيل و فعال شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار