مدیرعامل آنورسانه هنر خبر داد:

توافق نهایی تولید بخش هنری بازی در نمایشگاه گیمزکام آلمان

مدیر عامل استودیو بازی سازی از اهداف خود در نمایشگاه گیمزکام آلمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کیوانیان، مدیرعامل استودیو بازی‌سازی آنورسانه هنر درباره حضور خود در هشتمین نمایشگاه گیمزکام آلمان گفت: یکی از اهداف ما در این نمایشگاه، گرفتن سفارش تولید بخش هنری بازی‌های ویدئویی است که تا کنون موفق به توافق نهایی با چند شرکت بین‌المللی شده‌ایم.

مدیرتولید بازی خاله قزی با اشاره به اینکه تولید هنری متخصصان ایرانی در بازی‌های رایانه‌ای از سطح مطلوبی برخوردار است افزود: شرکت‌های خارجی به دلیل اینکه می‌توانند بخش آرت بازی خود را با کیفیت مناسب و با قیمت بسیار کمتر از بازار جهانی به شرکت‌های ایرانی سفارش بدهند، از پیشنهادات ما بسیار استقبال می‌کنند.

کیوانیان از معرفی بازی‌های ایرانی "خاله قزی"، "توپی" و "دزدان تخم مرغ" در این نمایشگاه خبر داد و گفت: حضور پررنگ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای باعث می‌شود که شرکت‌های بین‌المللی از فعالیت ایران در زمینه تولید بازی مطلع شوند و این حضور کار را برای شرکت‌های خصوصی ایرانی بسیار آسان می‌کند.

وی در توضیح ضرورت حضور ایران در نمایشگاه گیمزکام گفت: چرا شرکت‌های بزرگ دنیا در این نمایشگاه حضور جدی و همه ساله دارند؟ چون اگر در این فضا حضور نداشته باشند، هرچقدر هم بزرگ باشند اما کم‌کم از چرخه توزیع و معرفی خارج خواهند شد.در بخش تجاری این نمایشگاه که ایران در آن غرفه دارد، کسانی هستند که دنبال بازی‌های ناب و خاص برای انتشار جهانی و یا بازار کشورهای خودشان می‌گردند و بازی‌های ایرانی در این نمایشگاه مشتری خاص خودشان را دارند.

مدیرعامل آنورسانه هنر از تجربه حضور خود در نمایشگاه گیمزکام آلمان گفت و توضیح داد: تجارت در این نمایشگاه کاملا امکان‌پذیر است ولی بستگی به هدف مشخص ما دارد. نمی‌توانیم شانسی به گیمزکام بیاییم و هدف‌مان را در اینجا بسازیم بلکه از قبل باید هدفی را مشخص کرده باشیم و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.شایان ذکر است، آنورسانه هنر با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در هشتمین نمایشگاه گیمزکام آلمان حضور دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.