امام جمعه قزوین گفت: توان موشکی کشور قابل مذاکره نیست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در نماز جمعه این هفته با اشاره به توان بالای موشکی ایران گفت : موشک های ما هم خوب عمل میکند ، هم خوب تشخیص میدهد و هم خوب به هدف میزند.

توان موشکی کشور قابل مذاکره نیست

وی  هر گونه دخالت دشمن در امور صنایع دفاعی و موشکی را محکوم کرد.

امام جمعه قزوین قدرت و عزت نیروهای مسلح را تغذیه شدن از چشمه های جوشان معارف مساجد ، قرآن و  دعا دانست و گفت : هر شکستی که دشمن در منطقه چه در عراق و سوریه و چه در یمن خورده  حاصل جوانان رزمنده ای است که اهل مسجد و معارف  بوده اند .

حجت الاسلام المسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به معضل بیکاری در جامعه گفت : این مشکل فقط با اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی حل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان ،سرمایه های ملی ، دانشمندان و محققان جوان کشور را بعنوان تیکه گاه های  تحقق اقتصاد مقاومتی معرفی کرد.

امام جمعه قزوین با اشاره به بالا رفتن  سن ازدو اج در بین جوانان گفت :  رکود ازدواج از رکود اقتصادی هم خطرناک تر است .

حجت الاسلام عابدینی راهکار رفع مشکلات اجتماعی را استفاده از ظرفیت مساجد بیان کرد.
وی با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد گفت: دکتر مصدق بجای توکل به خدا به آمریکا توکل کرد که نتیجه اش به آتش کشیدن تمام تجربه های سیاسی اش بود.

حجت الاسلام  المسلمین عابدینی افزود:  اگر اهل بصیرت هستید از نتیجه توکل به غیر از خدا درس بگیرید و بیدار شوید.

امام جمعه قزوین با اشاره به نمایش بزرگ فصل شیدایی گفت : همکاری همه اقشار ، مسولان و مردم  باعث شد تا این نمایش یک نشاط خاصی به استان ببخشد.

وی با تشکر از حضورگسترده مردم در تماشایی فصل شیدای گفت : حضور بیش از بیست هزار نفر در یک شب باعث شده رکورد تماشای این نمایش که در بیش از 10 استان اجرا شده است شکسته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار