در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس شمالی در بعداظهر افزایش همراه با بارش پراکنده گاهی وزش باد پیش بینی می شود .

به گزارش خبرنگار راه و شهر سازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی ,درساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای برخی مناطق شمال غرب کشور در استان های آذربایجان شرقی و غربی رشد ابر,وزش باد و بارش های پراکنده پیش بینی می شود .

همچنین در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس شمالی افزایش ابر رخ خواهد داد که برای ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده گاهی وزش باد پیش بینی می شود . 

در شرق کشور بویژه منطقه زابل درسه روز آینده در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاك رخ خواهد داد.

گفتنی است که در سایر مناطق کشور در سه روز آینده جوی آرام حاکم خواهد بود.

***دمای شهر ریوی برزیل به 27 درجه می رسد

امیر حسین نقشینه کارشناس هواشناسی نیز در تشریح وضعیت آب و هوای کشور در گفتگو با خبرنگار راه و شهر سازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز شهر کرد با 8 درجه خنک ترین استان و اهواز با 45 درجه گرم ترین استان کشور بوده است.

وی بیان کرد: درساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای برخی مناطق شمال غرب کشور در استان های آذربایجان شرقی و غربی رشد ابر ،وزش باد و بارش های پراکنده پیش بینی می شود .

نقشینه برای ورزش کاران حاظر در المپیک نیز خبری داشت و گفت : دمای هوای شهر ریوی برزیل امروز در گرم ترین ساعات به 27 درجه و رطوبت این شهر به 88 درصد خواهد رسید.

این کارشناس هواشناسی در پایان دمای هوای تهران امروز را در گرم ترین ساعات 34 درجه سانتی گراد اعلام کرد.




بارش های پراکنده در ارتفاعات البرز




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار