چهارمین جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی در سال‌جاری با هدف پیگیری تدوین برش استانی برنامه‌های عملیاتی ذیل پروژه های اقتصاد مقاومتی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این جلسه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارائی ضمن تأکید بر طرح مباحث کارشناسی در جلسات کمیته اقتصاد مقاومتی، به عدم وجود ادبیات واحد اقتصاد مقاومتی در حوزه معاونت‌های اداره‌کل اشاره و بر لزوم تسریع در تهیه برش استانی پروژه طراحی و استقرار خزانه‌داری الکترونیک توسط معاونت نظارت مالی، در چارچوب کاربرگ‌های مدون، تأکید نمود.

داود غفارپور با ارائه توضیحاتی درخصوص تأخیر در تدوین برش استانی پروژه طراحی و استقرار خزانه‌داری الکترونیک، به پیچیدگی و گستردگی اقدام در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با انجام اقدامات اجرایی در این زمینه، به‌زودی در چارچوب کاربرگ‌های مدون، نتیجه به دبیرخانه کمیته، ارسال شود.

این مقام مسئول با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار سال 1395 وزارت متبوع و لزوم تسریع در تهیه و تدوین برش استانی برخی از این پروژه‌ها در حوزه متبوع خویش، از نهایی شدن برنامه‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی در حوزه معاونت اقتصادی در دو پروژه جذب سرمایه‌گذاری خارجی و عملیاتی کردن مقررات و بهبود رتبه استان در سهولت کسب و کار، خبر داد..

نماینده وزیر اقتصاددر استان همچنین در رابطه با پروژه طراحی و استقرار خزانه‌داری الکترونیک خاطرنشان کرد که طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با معاون اداره خزانه، برش استانی این پروژه در آن واحد تدوین و بزودی در اختیار دبیرخانه کمیته قرار می گیرد.

در ادامه جلسه، اعضای حاضر در نشست به بحث و تبادل نظر در راستای نحوه تدوین برنامه‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در برش استانی و تعریف برش استانی پروژه‌های اولویت‌دار وزارت متبوع در سال‌جاری و تعیین برنامه‌ها و اقدامات عملیاتی ذیل هر پروژه طبق چارچوب معین پرداخته و خواستار انجام اقدامات در چارچوب ابلاغی برنامه‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.