جشنواره فرهنگی ورزشی تابستانه در پیست اسکی پولاد کف سپیدان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس اداره ورزش و جوانان سپیدان گفت: این جشنواره با حضور گروه های مردمی و 200 ورزشکار در بخش های نمایش، مسابقه، مشاوره و همایش با هدف ترویج فرهنگ عمومی ورزش در بین خانواده ها، ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی، ترغیب و تشویق به ورزش و ترویج فرهنگ ورزش همگانی برگزار می شود.
احمد پور اهداف جشنواره را گسترش و توسعه بازی های بومی و محلی شناساندن این بازی ها به نسل جدید، انتقال فرهنگ، انسجام و وحدت میان اقوام و آثار آموزشی و تربیتی این بازی ها برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد.
وی ادامه داد: ایروبیک، پرثوا، یوگا، بازی های کودکان، ورزش دو چوب، باستانی، پیلاتس، مهارت های فردی، رایتونیک، فریزبی، ماهیگیری، پینت بال، ورزش های آبی، طناب زنی، داژبال، بهکاب، پروازکایت، دوچرخه سواری و موسیقی سنتی از بخش های نمایشی این جشنواره است.
رییس اداره ورزش و جوانان سپیدان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره ها می تواند به توسعه ورزش همگانی که سرآغاز ورزش قهرمانی است، کمک کند تصریح کرد: در بخش مسابقه رشته های بومی محلی، دارت، بازی های فکری، طناب زنی، فریزبی، دو و میدانی، مچ اندازی، ویلچرسواری و آمادگی جسمانی برگزار می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.