نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تقویت شبکه مطبوعات محلی می توان رسالت اصلی مطبوعات را در جامعه محقق کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حمیدرضا فولادگر امروز در سومین همایش بزرگ اتحادیه مطبوعات محلی استان های سراسر کشور در اصفهان افزود: با تقویت شبکه مطبوعات محلی می توان رسالت اصلی مطبوعات را در جامعه محقق کرد.
وی با بیان اینکه رسانه های سراسری از امکانات و پشتوانه های سیاسی بهره مندند، اظهار کرد: باید برای ارتقای جایگاه مطبوعات محلی در کشور بعنوان شبکه مویرگی در جامعه تلاش کرد.
فولادگر افزود: نشریات محلی در ارتقای بینش ها، آگاهی ها و تحلیل های مردم تاثیر زیادی دارند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبر باید بدون هیچگونه شائبه و حب و بغض و گرایش سیاسی به مردم منتقل شود .
وی با اشاره به رشد روز افزون رسانه های مجازی در جامعه گفت: نشریات مجازی بسرعت در حال جایگزین شدن رسانه های مکتوب هستند .
فولادگر با بیان اینکه نقش رسانه های محلی مکتوب از رسانه های مجازی موثرتر است، اظهار کرد: رسانه های محلی مکتوب باید نقش خود را بخوبی و پر رنگتر از گذشته در جامعه ایفا کنند.
مدیرعامل اتحادیه مطبوعات کشور نیز در این همایش گفت: اتحادیه مطبوعات کشور نیازمند همراهی و همکاری همه مطبوعات است.
حسین حیدری افزود: این همایش با هدف همگرایی بیشتر و تبادل تجربیات و ارائه راهکارهای در جهت عملکرد بهتر رسانه ها و مطبوعات کشور برگزار شد.
وی افزود: آموزش خبرنگاران و مسئولان رسانه های کشور را سال گذشته با همکاری شهرداری تهران برگزار کردیم و برای سالجاری نیز برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است.
مدیران و مسئولان رسانه های محلی حاضر در این همایش، با امضای بیانیه ای حمایت و پیروی خود را از منویات مقام معظم رهبری در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی اعلام و بر لزوم خرید و استفاده از کالاهای ایرانی تاکید کردند.
سومین همایش بزرگ اتحادیه مطبوعات محلی استان های سراسر کشور با حضور 350 مدیر مسئول و سردبیر رسانه های محلی در اصفهان برگزار شد.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.