نماینده مجلس ازتلاش دولت برای رسمی شدن مرز ریمدان چابهار قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی از تلاش ها و پیگیری های مسئولان دولت تدبیروامید به سبب مشخص شدن مرز ریمدان برای ورود و خروج کالا و مسافر بصورت رسمی قدردانی کرد.

عبدالغفور ایرانژاد افزود: مسئولان هرچه سریعتر با انجام تشریفات قانونی و آماده سازی زیرساختها برای تردد در دو سوی مرز و جابجایی کالا و مسافر مشکلات مردم را مرتفع کنند.
وی خاطرنشان کرد: سالها ساکنان شهرستان چابهار برای عزیمت به کشور پاکستان و دید و بازدید از اقوام و خویشاوندان و تبادل کالا با مشکلات زیادی روبرو بوده اند که با رسمی شدن مرز ریمدان بسیاری از مشکلات برطرف می شود.
وی گفت: اکنون با رسمی شدن مرز ریمدان برای جابجایی کالا و مسافر از سوی هیات دولت، از مسئولان سیاسی و انتظامی استان سیستان وبلوچستان به ویژه فرمانداری چابهار و مرزبانی هرچه سریعتر امکانات و زمینه های لازم برای ورود و خروج کالا ومسافر را فراهم و تسهیل کنند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مزیت های مرز رسمی ریمدان سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای مردم چابهار و شهرهای همجوار خواهد شد.
ایرانژاد با بیان این که هم اینک مرزبانی و مسئولان ذیربط برای صدور برگه راهداری و جابجایی کالا و مسافر قوانینی را اجرا می کنند که در مرزهای دیگر کشور وجود ندارد و این نوع رفتارها و سلیقه ای عمل کردن نارضایتی مردم را بدنبال دارد.
وی با بیان اینکه هم اینک تکریم ارباب رجوع جایگاهی در بین مسئولان مستقر در مرز ریمدان چابهار ندارد، خاطرنشان کرد: حضور تمام افراد خانواده در هنگام صدور گذر مرزی الزامی شده است این در حالی است که قبلا فقط حضور سرپرست خانوار کفایت می کرد.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.