فرمانده انتظامی استان گفت: قاچاق کالا اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر می اندازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردارعليرضا صالحی فرمانده انتظامی استان در نشست تخصصی مبارزه با قاچاق كالا گفت:   قاچاق در همه جوامع اثرات مخربی بر اقتصاد و  فرهنگ داشته و رابطه نزديكی با جرائم ، مسائل اخلاقی و امنيت دارد.
سردار صالحی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل افزود: قاچاق کالا اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر می اندازد.
وی ادامه داد :  پليس در راستای مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا اقدامات گسترده ايی را در سال جاری  آغاز کرده و با قاچاقچيان به شدت برخورد می كند.  
فرمانده انتظامی استان زنجان با بيان اينکه پديده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه مي زند، خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش پليس بر اين است با همکاری و همدلی مردم و ديگر سازمان های مرتبط بتواند اين پديده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ريشه ای برطرف کند.  
اين مقام ارشد انتظامی استان زنجان با تاكيد بر اينكه درپشت صحنه پديد قاچاق، استكبار قرار دارد گفت : استكبار هيچ علاقه ای به تداوم و پيشرفت جمهوری اسلامي ايران نداشته و سعي دارد  با پديد قاچاق، جوانان را از پيشرفت ، تحصيل بازداشته و ناهنجاری های اجتماعی را در جامعه گسترش دهد.  
سردار صالحی با اشاره به اينكه تاثيرات قاچاق بسيار فراتراز تاثيرات اقتصادی است ،خاطر نشان كرد: علاوه بر تاثيری كه قاچاق دراشتغال ، توليد ، كاهش درآمد ، ضعف اقتصاد و ... دارد باعث بروز بسياری از مشكلات و جرايمی است كه در جامعه اتفاق می افتد.
فرمانده انتظامی استان زنجان در پايان تصريح كرد: قاچاقچیان با قاچاق کالا، بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به حقوق تمامی افراد جامعه تجاوز کرده و موجب بروز اختلال در اقتصاد جامعه می شوند، آن ها در مقابل خروج کالاهای مورد نیاز مردم و منابع ملی، اقدام به ورود کالاهایی می کنند که منجر به تهاجم شدیدی بر ضد تولیدکنندگان داخلی می شود.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: قاچاق ، اقتصاد ، جامعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.