ادارات بهزیستی استان با مشکل کمبود نیروی انسانی دست و پنجه نرم می کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی در گفت و گوی اختصاصی با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بااشاره به کمبود نیروی انسانی در بهزیستی گفت:این روزها ادارات بهزیستی استان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستند که امیدواریم باهمت و تدابیر مسئولین استانی این مشکل رفع شود.

روحانی خاطر نشان کرد:در سطح استان بالغ بر50هزار مددجو در سامانه اطلاعاتی به ثبت رسیده است و بهزیستی های استان به بیش از600هزار نفر در استان خدمت رسانی می کنند.

وی در ادامه نقش خیرین در گستره ی فعالیت های بهزیستی استان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت:خیرین با بهزیستی همکاری خوبی دارند و این سازمان مرهون مساعدت ها و همکاری های خیرین است.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان ضمن اشاره به فعالیت های شاخص بهزیستی استان گفت:سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف آموزشی ،فرهنگی و پیگیری ارائه خدمات می کند و خدمات بهزیستی عمدتا برروی پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی متمرکز است.

روحانی ضمن تشریح برنامه های این اداره کل گفت:اولویت بهزیستی حمایت از مددجویان در حوزه های مختلف مسکن،اشتغال و توانمندسازی آنها است.

شایان ذکر است در سطح استان52 پایگاه سلامت روان،اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد زیر نظر بهزیستی استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.