تکواندوکار کره جنوبی، مدال طلا وزن 49- کیلوگرم بانوان المپیک ریو را تصاحب کرد.

کیم کره ای قهرمان تکواندو المپیک شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز نخست رقابت های تکواندو بانوان المپیک ریو برای کره جنوبی با کسب یک طلا همراه شد.

در دیدار نهایی وزن 49- کیلوگرم تکواندوی زنان، کیم سو هوی که 2 طلا جهان و یک طلا بازی های آسیایی را در کارنامه دارد، به مصاف تیجانا بوگدانوویچ صربستانی نفر سوم جهانی 2015، قهرمان اروپا در سال 2016 و نایب قهرمان بازی های اروپایی باکو رفت و با نتیجه 7 بر 6، این حریف را از پیش رو برداشت. به این ترتیب نخستین طلای تکواندوکاران کره ای در ریو 2016 را یکی از بانوان این کشور کسب کرد.

  در نخستین دیدار رده بندی این وزن هم پاتیمات آباکارووا تکواندوکار آذربایجانی و دارنده مدال نقره بازی های اروپایی باکو، یاسمین عزیز فرانسوی که یک برنز جهانی و 2 نقره و یک سومی اروپا را در کارنامه دارد، با نتیجه 7بر2 شکست داد و به نشان برنز رسید.

پانیپاک وونگپاتتاناک تایلندی، که عناوینی چون طلای رقابت های جهانی 2015 و 2 طلای قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات خود ثبت کرده هم با نتیجه 15 بر 3 ایتزل مانخازر باستیداس مکزیکی را از پیش رو برداشت و دیگر نشان برنز وزن 49- کیلوگرم زنان را به دست آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار