پرتابگر چکش کشورمان گفت: بعد از بدست آوردن سهمیه المپیک از فدراسیون درخواست کردم که زیر نظر مربی تخصصی ام تمریناتم را در گلستان پیگیری کنم، اما مسئولان متاسفانه با این خواسته من موافقت نکردند.


به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان قلعه‌نویی اظهار کرد : رکورد شخصی ام بیش از ٧٧ متر است و اگر می توانستم این حد نصاب را در المپیک به ثبت برسانم به طور حتم جزو 12 پرتابگر صعود کننده به مرحله نهایی بودم، اما شرایط مسابقه طور دیگری برایم رقم خورد و نتوانستم عملکرد خوبی را در مسابقات ارائه دهم. 
وی ادامه داد: بعد از بدست آوردن سهمیه المپیک از فدراسیون درخواست کردم  زیر نظر مربی تخصصی ام تمریناتم را در گلستان پیگیری کنم، اما مسئولان متاسفانه با این خواسته من موافقت نکردند و مجبور شدم به تنهایی برنامه های تمرینی ام را در تهران و بدون مربی دنبال کنم. 

نماینده پرتاب چکش المپیکی ایران خاطرنشان کرد: در تهران هم مسئولان کار خاصی برایم انجام ندادند تنها کار مفید فدراسیون این بود که اتاقی در هتل برایم رزرو کردند تا بعد از تمرینات در آنجا استراحت کنم. 

قلعه نویی در پایان درخصوص اینکه شرایط مسابقه چقدر در نتیجه‌‌اش تاثیر داشته است ، گفت: شرایط مسابقه رضایت بخش بود. همه پیش از اعزام تیم می‌گفتند، جو المپیک با تمام مسابقات دیگر متفاوت است، اما من بدون هیچ استرس خاصی مسابقه ام را برگزار کردم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار