فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از كشف 570 کيلوگرم ترياک و دستگيري دو سوداگر مرگ توسط مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردارحبيبي گفت: مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه با اشرافيت اطلاعاتي، از قصد يك باند قاچاق مواد مخدر براي انتقال محموله مواد مخدر به داخل كشور آگاه و بلافاصله با آمادگي و تجهيزات كامل، منطقه را تحت پوشش اطلاعاتي و عملياتي خود قرار دادند. 

وي ادامه داد: با واكنش به موقع مرزداران، قاچاقچيان كه توان مقابله با مرزداران را نداشتند و خود را در محاصره و تنگنا نيروهاي عملياتي مرزباني ديدند با برجا گذاشتن خودرو تويوتا و با توجه به كوهستاني بودن منطقه قصد متواري شدن را داشتند كه با عكس العمل به موقع مرزداران، دستگير شدند.

 وی افزود: در اين عمليات از دو سوداگر مواد افيوني،  570كيلوگرم ترياك و يك دستگاه خودرو به همراه يك قبضه اسلحه كلاش كشف شد

سردار حبيبي در پايان خاطرنشان کرد: اشرار، سوداگران مرگ، قاچاقچيان بدانند مرزنشينان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبي به حفظ حريم امنيتي مرزهاي جمهوري اسلامي ايران، مقتدرانه با هرگونه تحرك مرزي و اقدامات غيرقانوني در مرز مقابله و برخورد خواهند كرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.