قلیان، یکی از معضلات جامعه امروز که به دلیل ناآگاهی از زیان های آن مصرفش در بین جوانان رواج پیداکرده عرضه اون در سفره سراهاییه که با عنوان چایخانه مجوز دریافت کرده اند اما چای رو هم به شرط استفاده از قلیان به مشتریان ارئه میدن...

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمهاباد ،رسیدگی به وضعیت قلیانسراها موضوع نشست امروز اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی بود.

شجاعی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مهاباد در این نشست بر لزوم جمع آوری قلیانسرا در جهت تامین سلامت جامعه تاکید کرد و این مراکز را دروازه ورود به بزهکاری دانست.

نماینده دادستان مهاباد هم دستور به پلمپ هر چه سریعتر این مراکز داد.

بهرام شمس نماینده دادستان و بازرس دادگاه کیفری شهرستان مهاباد،گفت:

نیروی انتظامی و ادارات دیگر باید به صورت تکنیکی وارد موضوع شوند واز ادامه فعالیت مراکزی غیر مجازی که مشغول ارائه قلیان هستند جلوگیری کنند. البته این امر باید بدون ایجاد مزامحت برای دیگر افراد و به صورت کاملا قانونی انجام گیرد.

اداره صنعت، معدن و تجارت هم از اول این هفته شروع به جمع آوری این مراکز کرده است.

شریف زاده مسئول بازرسی اتاق اصناف مهاباد هم گفت :

فعالیت این قلیان سراها غیر مجاز است و ما با این افراد برخورد خواهیم کرد. در چند روز گذشته هفت قلیان سرا را شناسایی کردیم که پنج مورد از آنها پلمپ شده و دومورد دیگر اقدام به تغییر کاربری کردند.

کریمی مسئول صندوق کارآفرینی امید هم در این نشست خبر اعطای تسهیلات بیست میلیونی به قلیانسراهایی که تغییر کاربری بدهند راداد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.