نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت : باید برای مردم متناسب با توان و ظرفیت شان اشتغال ایجاد کردتا کار کنند و با کسب درآمد وپیشرفت در کار ، اقتصاد مقاومتی محقق شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان، آیت الله جعفری به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود:اقتصاد مقاومتی مسئله ای نیست که به سرعت محقق شودبلکه احتیاج به زمان و مسئولین و دست اندرکاران دارد.

وی به مسئله بیکاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم را در زمینه های مختلف به ویژه بیکاری حل کنیم تا مردم نا امید نشوند.

آیت الله جعفری با اعلام اینکه مردم ما در زمینه های مختلف از جمله آب و نان و ... اسراف می کنندگفت : یکی از مهم ترین مشکلات ما مربوط به مدیریت و رفتار خودمان است .

وی افزود : اگر میخواهیم در مسئله اسراف به جایی برسیم باید علاوه بر احیاء کارخانجات اول خودمان را اصلاح کنیم و فرهنگمان را تغییر دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : پول دادن دست مردم کار اشتباهی است بلکه باید اشتغال ایجاد کنیم تا پیشرفت کار و اقتصاد مقاومتی محقق شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.