سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان آذربایجان شرقی شهریور ماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در دیدار اعضای ستاد برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان با نماینده ولی فقیه ، با اعلام این خبر گفت : این مسابقات با حضور 432 شرکت کننده راه یافته به مرحله استانی از شهرستان ها برگزار می شود.

حجت الاسلام مصائبی ضمن قدردانی از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در انعکاس جامع مسابقات قرآنی ، با اشاره به افزایش شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته افزود : در سال گذشته از بین 1500 نفر شرکت کننده از کل شهرستان های استان ، 307 نفر به مرحله استانی یافته بودند اما امسال از بین 2 هزار نفر شرکننده 432 نفر به این مرحله رسیده اند.

نماینده ولی فقیه در استان نیز با اشاره به اهمیت و نقش قرآن گفت : قرآن در تمام فصول سال برای ما برنامه عملی است و در جامعه اسلامی باید در تمام شئون زندگی اعم از فردی و اجتماعی حاکم شود.

آیت ا... مجتهد شبستری ، برگزاری مسابقات قرآن کریم را بسیار ارزشمند و موضوع تربیت در این حوزه را باقیات الصالحات خواند و گفت : امید واریم این مسابقات مقدمه ای برای ترویج بیشتر قرآن در جامعه و عمل کردن به آن خصوصا در بین دانش آموزان و دانشجویان باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اولین بودن تبریز در ابعاد مختلف ، از متولیان این حوزه خواست : با برگزاری هرچه با شکوهتر مسابقات قرآنی در شهریور ماه و انعکاس بهتر و بیشتر آن در داخل و خارج از طریق صدا وسیما و دیگر رسانه ها ، در زمینه مسائل مذهبی وقرآنی نیز تبریز را جزو اولین ها قرار دهند.

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان آذربایجان شرقی 3 تا 7 شهریور ماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار