یکی از نمایندگان پارلمان عراق و از فرماندهان حشدالشعبی، از حضور موثر نیروهای مردمی این کشور در نبرد آزادسازی موصل خبر داد.

الخزعلی: نیروهای مردمی عراق حضور قوی در نبرد موصل خواهند داشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از الصباح، فالح خزعلی، نماینده پارلمان عراق، اعلام کرد: نیروهای حشدالشعبی و داوطلبانی از مردم موصل در عملیات آزاد‌سازی این شهر مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: پس از پیروزی های متوالی نیروهای عراقی در محورهای مختلف، همه نگاه‌ها به موصل برای آزاد سازی آن از لوث داعش دوخته شده است.

این نماینده عراقی تاکید کرد: از مقدمات نبرد موصل، عملیات کنونی در محور حویجه، شرقاط، ریاض و رشاد در استان‌های صلاح‌الدین، کرکوک و محور غربی منطقه ثرثار تا بالا دست رودخانه فرات است.

وی درباره برخی اعتراضات به مشارکت نیروهای مردمی در عملیات آزاد سازی موصل گفت: برخی از حامیان داعشی‌ها این گونه موضع‌گیری می‌کنند و احدی برای آنها اهمیتی قائل نیست.

خزعلی ضمن مخالفت با دخالت‌های منطقه و بین‌المللی در امور داخلی عراق تاکید کرد: طرح آزادسازی و نوع آن به فرمانده کل نیروهای مسلح در بغداد مربوط می‌شود، نه پایتخت دیگر.

وی همچنین بر ضرورت وحدت همه عراقی‌ها و پرهیز از اختلافات برای آزاد سازی همه مناطق تحت اشغال داعش تاکید کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار