نماینده مردم "پیرانشهر" گفت: محور ترانزیتی "پیرانشهر" باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و به پیمانکار قدری سپرده شود.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "رسول خضری" نماینده در نطق میان دستور با اشاره به سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی عنوان داشت: رئیس جمهور در سفر به آذربایجان پتانسیل‌ها و مشکلات این شهر را دیده‌اند و در این زمینه لزوم ایجاد منطقه آزاد و ویژه در "سردشت" و رسمی کردن مرز "کیله" و توسعه زیرساخت های شهری و روستایی در استان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه محور ترانزیتی مسیرهای مواصلاتی به سردشت و حومه باید در راستای اقتصاد مقاومتی به یک پیمانکار قدر سپرده شود گفت: امید است تا در سفر آتی وزیر راه و شهرسازی اعتبار لازم تأمین شود.

نماینده پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش مالیات و وجود مناطق محروم دو چالش جدی در این منطقه است گفت: توسعه عمران شهری و روستایی باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: در موضوع اجرای شبکه‌های آبیاری نوین و کانال‌کشی و زه‌کشی دولت باید بیشتر تلاش کند. باید اراضی خریداری شده در روستاها به قیمت عادلانه خریداری شود.

خضری با انتقاد شدید از موضوع رسیدگی به دریاچه ارومیه گفت: آنهای که مبالغ هنگفتی در بحث دریاجه ارومیه دریافت می‌کنند باید به فکر بهتر شدن وضعیت این دریاچه باشند.

نماینده پیرانشهر در پایان با تذکر به وزیر بهداشت خواستار تأمین اعتبار مراکز بیمارستانی پیرانشهر و میرآباد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار