مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با صدور بیش از۴ هزار جلد سند مالکیت رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد سبحانی در جلسه بررسی پروژه‌های بنیاد مسکن در اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته بیشتر از 4 هزار سند در سطح روستاها و شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن استان واگذار شده و این امر با همکاری خوب اداره ثبت اسناد و املاک استان اردبیل انجام شده است.

وی گفت: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل توانسته رتبه برتری کشور را به دست آورد چرا که در سال گذشته با وجود تعهد صدور 2 هزار و 200 جلد سند اما 4 هزار سند صادر کرده و 184 درصد تعهدات در این حوزه محقق شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: انجام عملیات اجرایی توسط بنیاد مسکن اردبیل برای رسیدن به ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن بوده و اداره ثبت اسناد تاکنون در این راستا کمک بزرگی کرده است.

سبحانی بیان کرد: امسال هم با در نظر گرفتن 2 هزار سند مالکیت امیدواریم بتوانیم همانند سال گذشته تعهدات بیشتری در این راستا انجام داده و تعداد بیشتری نسبت به تعهدات خود اسناد صادر کنیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، رتبه ، برتر ، صدور ، سند ، مالکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.