اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نظر دارند در نشست امروز به مسائل روز باشگاه بپردازند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه قرار بود نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز دوشنبه هفته جاری برگزار شود اما این نشست لغو و با تصمیم مسئولان باشگاه به امروز موکول شد.

با توجه به هماهنگی های صورت گرفت قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امروز ظهر ساعت 14 اولین جلسه هیئت مدیره را با حضور افتخاری سرپرسنپت باشگاه برگزار کنند.

 این طور که به نظر می رسد قرار است در جلسه امروز در خصوص مدیر عاملی باشگاه و انتخاب یک دستار جدید برای نیمکت استقلال تصمیمات لازم اتخاذ شود.

شهاب جهانیان، حسن زمانی، منصور پورحیدری، مسعود معینی و رضا افتخاری 5 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.

2 بازی دوستانه برای استقلالی ها

با توجه به تصمیم کادر فنی قرار است روز شنبه هفته آینده یک گروه از بازیکنان و روز یکشنبه  گروهی دیگر را در دیدار دوستانه محک بزند. به همین دلیل در دو روز متوالی دیدار دوستانه را برگزار خواهد کرد.

با توجه به تصمیمات اتخاذ شده آبی پوشان شنبه و یکشنبه هر هفته برگزاری بازی های دوستانه را در دستور کار قرار می دهند تا شروع رقابت های لیگ دیدارهای تدارکاتی را پشت سر خواهند گذاشت تا پیش از شروع رقابت های لیگ هشت دیدار را برگزار کنند.

برنامه تمرینی امروز آبی ها

تمرین امروز شاگردان منصوریان از ساعت 18 در زمین شماره دو آزادی برگزار خواهد شد و آبی ها در نظر دارند با انجام تمرینات منظم از هر لحاظ به آمادگی های لازم برسند.

تمرینات اختصاصی جونز برای 4 آبی پوش

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است استیون جونز مربی بدنساز انگلیسی آبی ها برای چهار بازیکن آبی پوش تمرینات ویژه ای را در نظر بگیرد.

 فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، میثم مجیدی، بختیار رحمانی و محسن کریمی بازیکنانی هستند که باید در هفته سه بار صبح ها زیر نظر استیو جونز به تمرین اختصاصی پرداخته تا از نظر بدنی به سایر بازیکنان برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار