ایستگاه مطالعه در ادارات شادگان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون فرماندار شادگان گفت:در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی ایستگاه مطالعه در ادارات سطح شهرستان راه اندازی می شود.

نعمت اله آلبوغبیش اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در ادارات دارای ارباب رجوع زیاد ایستگاه مطالعه راه اندازی می شود.

وی یادآور شد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده قفسه ایستگاه مطالعه توسط اداره مربوطه و کتابهای مورد نیاز توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تهیه و تأمین می شود.

معاون فرماندارشادگان با تأکید بر ضرورت ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ کتابخوانی تصریح کرد: ایجاد و توسعه ایستگاههای مطالعه درادارات و سالن های انتظار اماکن عمومی و گردش کتابها در این ایستگاهها باعث ایجاد انگیزه و فرهنگ سازی در حوزه کتاب و کتابخوانی می شود.

آلبوغبیش با اشاره به اینکه اخیراً کتابهای نفیس به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال به کتابخانه های عمومی شادگان اضافه شده است خاطرنشان کرد: اداره امور کتابخانه های عمومی شهرستان آمادگی خود را جهت تأمین کلیه کتابهای مورد نیاز ایستگاههای مطالعه ادارات اعلام کرده و در این راستا هیچگونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با این وجود افراد علاقه مند که مایل هستند کتابهای شخصی بلااستفاده خود را به ایستگاهها اهدا کنند می توانند با اهدای کتابهای خود به اداره امور کتابخانه های شهرستان درنشر علم و ایجاد انگیزه درجهت ترویج فرهنگ کتابخوانی مشارکت کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.