دوره مربیگری B فوتبال آسیا با حضور 24 مربی و مدرس به نام فوتبال کشور و همکاری فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان در اردبیل آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در آغاز دوره مربیگری فوتبال آسیا در هیئت فوتبال اردبیل اظهار داشت: دوره مربیگری B فوتبال آسیا با حضور 24 مربی از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و تهران به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود و این دوره به مدت 16 روز با حضور مدرس به‌نام فوتبال کشور، مسعود امیرزاده در اردبیل برپا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره مربیگری B فوتبال آسیا توسط فدراسیون فوتبال به استان اردبیل واگذار شد، افزود: سطح این دوره از مربیگری بسیار بالا بوده و مربیان به نام کشوری در این دوره حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: آموزش‌های نوین مربیگری فوتبال از نیازهای ضروری توسعه و رشد فوتبال است که در این راستا هیئت فوتبال استان اردبیل با همکاری فدراسیون فوتبال دوره‌های مربیگری فوتبال را در اردبیل برگزار می‌کند تا بتوانیم ظرفیت‌های مربیگری فوتبال را به کشور معرفی کنیم.

نوتاش بیان کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری فوتبال آسیا به توانمندسازی و ارتقای دانش مربیان کمک شایانی می‌کند و این امر توسعه کیفی فوتبال اردبیل را به دنبال خواهد داشت تا با استفاده از ظرفیت مربیان حرفه‌ای استعدادهای فوتبال اردبیل در کشور معرفی شود.

وی گفت: بیشتر مربیان شرکت‌کننده در دوره مربیگری فوتبال آسیا در اردبیل علاوه بر جوان بودن از مدرک تحصیلی بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در آینده رشد و شکوفایی فوتبال استان و به تبع آن کشور را به دنبال داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.