جانشین قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: حضور سبز مردم همدان در تشییع پیکر شهید «حسین همدانی» قدردانی از همه خوبی‌ها است.

تشییع سردار همدانی قدردانی از همه خوبی‌ها بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  غلامحسین غیب‌پرور در بازدید ازگردان‌های امام حسین(ع) در جمع رزمندگان تیپ 32 انصارالحسین(ع) با اشاره به حضور باشکوه مردم همدان در تشییع شهید همدانی اظهار داشت: حضور سبز مردم در تشییع پیکر سرلشگر پاسدار شهید «حاج حسین همدانی» قدردانی از همه خوبی‌ها است.

وی افزود: این الگویی برای ما است که اگر مانند سردار همدانی با اخلاص زندگی کنیم خداوند علاوه برآخرت در دنیا نیز به ما اجر و پاداش خواهد داد و محبوبیت پیدا می‌کنیم.

جانشین قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) تصریح کرد: خلق وخو، سیره و روش سردار شهید «همدانی» باعث پیشرفت و در نهایت سعادت این شهید والامقام شد.

وی هدف از این بازدید را تجدید دیدار همکاران و دوستان عنوان کرد و در ادامه به تشریح برنامه های قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) پرداخت و گفت: در رویکرد جدید سعی بر این بود که نیازمندی‌های واقعی یگان‌ها را استخراج کنیم.

غیب‌پرور با بیان اینکه اولویت‌های ما تیراندازی، آمادگی جسمانی، رزم انفرادی و خودامدادی است، خاطرنشان کرد: امید است به یاری خداوند بتوانیم در پایان برنامه ششم به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار