نیروی انتظامی استان فارس 227 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار خداداد ابراهیمی مدیرکل حفظ آثار و ارزش ‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: از دو هزار آزاده این استان 227 نفر مربوط به نیروی انتظامی و هزار و 200 نفر از شهرستان شیراز هستند.
ابراهیمی افزود: آزادگان به‌ عنوان سرمایه ملی و معنوی در مدت اسارت خود در بازداشتگاه‌ های رژیم بعثی برای ایران اسلامی امنیت، سربلندی، عزت، آبرو و سرافرازی به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: برگزاری چنین سالگردهایی گوشه ‌ای از دین خود را نسبت به این آزاد مردان عرصه ایثار و مقاومت ادا کرده و در این راستا به فرموده مقام معظم رهبری صبر، استقامت و پایداری آزادگان به اسلام آبرو بخشید و خانواده آنان نیز اسلام را رو سفید کرده‌اند.
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌ های دفاع مقدس استان فارس خاطرنشان کرد: امنیت و استقلال مرز های ایران اسلامی در ابتدای پیروزی انقلاب مرهون زحمات شبانه ‌روزی شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی وقت بوده است.
وی بیان داشت: اگر گروهک تروریستی داعش جرأت ورود به مرز های جمهوری اسلامی را ندارد به دلیل حضور مقتدرانه نیرو های انتظامی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: آزادگان ، امنیت ، عزت ، آبرو ، ارمغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار