قاسم رضایی با شکست حریف چینی به دیدار رده بندی رقابت های کشتی فرنگی وزن 98 کيلوگرم بازي هاي المپيك 2016 برزيل رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاي وزن 98 كيلوگرم كشتي فرنگي المپيك 2016 برزيل، از ساعت 17:30 سه شنبه به وقت ايران در سالن كاري اوكا شماره شهر ريودوژانيرو آغاز شد که قاسم رضايي نماينده كشورمان در اين وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر مصاف لوييس پرز مورا از ونزوئلا را شكست داد.

وي در دور بعد مقابل دانيل ياسماني از كوبا با نتيجه 4 بر صفر شكست خورد و با توجه به حضور اين كوبايي در ديدار فينال، قاسم رضايي به گروه بازنده ها رفت.

وي در اين گروه با پیروزی 7 بر صفر مقابل ژيائو دي از چين به دیدار رده بندی رسید. رضایی برای رسیدن به مدال برنز باید با استفان شوئن از سوئد مبارزه کند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
با سلام ضمن تشکر از کلیه موافقین ومخالفین این دوره از کشتی فرنگی .من یک سوال کلی از همه دارم.ایا کسی هست که خودش را برای المپیک اماده کرده وسهمیه گرفته باشد.فقط وفقط برای باخت به این بازیها پای گذاشته باشد؟پس بیائیم یک ذره هم منصف باشیم .وقتی یک ورزشکار میداند که اگر مدال الپیک را به دست بیاورد حداقل 200میلیون و شاید هم بیشتر بدست می اورد و از طرفی هم باعث خوشحالی یک ملت بزرگ میشود بیاید وعمدا ببازد و یا کم کاری کند؟پس کمی هم منصف باشیم .به امید پیروزیها در عرصه های بعدی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
شما ها برای ملت قهرمان هستین
این ک ناراحتیم ک مدال نگرفتین واسه اینه ک شما ها لیاقتتون بیشتر از این حرف ها هست وگر ن از بزرگیتون چیزی کم نمیشه
یا علی...
آخرین اخبار