کرمانشاه؛

کشور روزهای داغ تابستان را بدون مشکل پشت سر گذاشت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: خوشبختانه پیک مصرف آب در فصل تابستان را با کمترین مشکل در کشور پشت سر گذاشتیم.

کشور روزهای داغ تابستان را بدون مشکل پشت سر گذاشت.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی اصغر قانع در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه که امروز (26 مرداد) برگزار شد، اظهار کرد: پیک مصرف آب در فصل تابستان را با کمترین مشکل و تبعات در کشور پشت سر گذاشتیم و این امر را هم مدیون مدیران شرکت آب و فاضلاب در کشور و هم مدیون مردم هستیم که همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

وی ادامه داد: پشت سر گذاشتن مشکلات در شرایطی انجام شد که در کل کشور با خشکسالی مداوم مواجه بودیم.از سوی دیگر، بخش آب در کشور با مشکلات اقتصادی فراوانی نیز مواجه است که کار ما را در عرصه خدمت‌رسانی سخت می‌کند.

وی گفت: مهمترین اولویت باید تسریع در اجرای کارها خصوصا در مناطقی مانند استان کرمانشاه باشد که از گذشته تا امروز مشکلات متعددی را پشت سر گذاشته است.

 در این مراسم علیرضا تخت‌شاهی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه معرفی و از خدمات منصور کیاور مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار