مدیریت آموزش تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری ارومیه از آغاز مطالعات بازنگری و تدوین چارت جدید سازمانی شهرداری ارومیه خبرداد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قربانی فر، مدیریت آموزش تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری ارومیه با اعلام این خبر گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغی جدید سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به شهرداریهای سراسر کشور و حسب دستور معاونت محترم برنامه ریزی، این مدیریت همگام با تمامی شهرداری کلانشهرها و در راستای انجام وظایف خود کار مطالعه و تدوین چارت تشکیلاتی شهرداری را در دستور کار قرار داده است.

مسئول آموزش تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری هدف از این مطالعات را بازنگری، اصلاح و بهبود ساختار تشکیلاتی شهرداری ذکر کرد و افزود: با پایش وضعیت موجود، ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت ساختار موجود چارت تشکیلاتی جدید طراحی و متناسب با نیاز مجموعه های تابعه با دستورالعمل جدید سازمان شهرداریها و دهیاریهای تطابق پیدا خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد، ساختار تشکیلاتی جدید در آینده ای نزدیک ترسیم شود و با هماهنگی معاونت برنامه ریزی برای تصویب آن اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.