معاون توسعه وپشتیبانی استانداری کرمان گفت هماهنگی های لازم جهت فعالیتهای اقتصادی با حضورمعین منطقه به عنوان پایلوت در شهرستان ریگان به زودی عملیاتی می گردد.

کرمان موتور معین منطقه شرق کرمان شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد رضا فتوت امروز در جلسه توسه اقتصادی شرق استان در ریگان اظهار کرد:در شرق استان، کرمان خودرو معین منطقه شرق استان کرمان معرفی شده است که کار فعالیتهای اقتصادی را در شرق استان اغاز خواهد نمود

فتوت گفت این طرح با مشارکت مردم وحمایت دولت وحضور معین فعال اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل انجام میشود .

وی گفت پروزهایی را در این مناطق به زودی اجرایی خواهیم نمود .

فرماندار ریگان در این جلسه گفت شهرستان ریگان بیش از 86هزار نفر جمعیت دارد که شغل اکثر اهالی منطقه کشاورزی ودامپروری می باشد .

امین باقری افزود شهرستان ریگان دارای ظرفیتها وپتانسیلهای مختلفی در زمینه اقتصادی می باشد که نیاز به شناسایی دارند .

وی گفت یکی از ظرفیتهای شهرستان بلند ترین تپه های شنی این شهرستان می باشند که اماده سرمایه گذاری می باشند .

امین باقری اظهار کرد شهرستان ریگان ظرفیت کشت زعفران گل محمدی زرشک وعناب را دارد که سال گذشته مرغوب ترین زعفران در مناطق کوهستانی ریگان بر داشت شد .

وی گفت رقم پیارم جایگزین مضافتی در این شهرستان خواهد شد که بیش از15هزار اصله نخل پیارم در این شهرستالن کشت شده است.

فرماندار ریگان خاطر نشان کرد کشت کلزا سال گذشته در 50هکتار از اراضی ریگان کشت شد وامسال بیش از 200هکتار در دستور کار قرار دار د .

باقری یاد اور شد در شهرستان ریگان 4استخر پرورش ماهی فعالیت خود را انجام می دهند که پیش بینی میشود بیش از 24تن ماهی از این استخر ها برداشت وروانه بازار مصرف شود .

وی گفت در منطقه دهرضا 17موتور پمپ کشاورزی در منطقه دهرضا احداث شده است که 8حلقه چاه واگذار و9حلقه چاه دیگر اماده واگذاری می باشد .
 
انتهای پیام/ح
برچسب ها: ماهی ، ریگان ، شرق کرمان ، معین ، کلزا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.