مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: هیات تجاری– سرمایه‎گذاری افغانستان از ولایت قندهار به منظور بررسی زمینه‎های سرمایه‎گذاری وارد منطقه شدند.

هیات تجاری– سرمایه‎گذاری افغانستان وارد منطقه آزاد چابهار شدبه‎گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، "مجتبی اسدی"  مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار با اعلام ورود هیئت تجاری- سرمایه‎گذاری افغانستان به این منطقه اظهار داشت: این هیات تجاری – سرمایه‎گذاری به ریاست رئیس انجمن صنایع ولایت قندهار در سفر به این منطقه در زمینه های صادرات میوه خشک و مواد غذایی از طریق بندر چابهار به کشورهای آسیایی و اروپایی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
 
وی گفت: سرمایه گذاری در زمینه های تولید لوله P.V.C، فرآوری سنگ و تولید مواد غذایی در منطقه آزاد چابهار از دیگر مواردی است که این هیات بررسی خواهد کرد.
 
اسدی بیان کرد: این هیات در سفر 3 روزه ی خود به منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار از سایت پتروشیمی، پیکره صنعتی، تجاری و طرح توسعه بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری بازدید و با مدیران این سازمان نشست هایی خواهند داشت.
 
شایان ذکر منطقه آزاد چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور جهت دسترسی به آبهای آزاد برای کشور افغانستان که دارای بخش وسیعی از مرز مشترک خاکی در استان سیستان بلوچستان با ایران است برای تعاملات اقتصادی حائز اهمیت بوده و سرمایه گذاران این کشور با ثبت 116 شرکت در این منطقه در زمینه صنعت، تجارت و تولید فعال هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.